Pazartesi, Ocak 23, 2006

ÇOK MUTLUYUM ÇOK!!!

Neden mi diye merak ediyorsunuz.Çünkü aylardır göremediğim oğlum, annem ve babam geldi.Bu yüzden diyete olmasa bile bloğumdaki yazılara bir süre ara vermek zorunda kalabilirim. Oğlumla ilgilenmek istiyorum çünkü.Yine de onların izin verdiği ölçüde yazmaya çalışacağım.Diyet nasıl gidiyor diye merak ediyorsanız söyliyeyim.Eh işte!Bir gün hiçbir şey yemiyorum, bir gün sonra tatlı krizleri geçirip buzdolabına saldırabiliyorum.Ama 14 Şubata kadar zayıflamaya karalıyım.Sizler de buradan tanık olacaksınız inşallah.Şimdilik bu kadar.Oğlum çağırıyor, gitmeliyim...

4 Comments:

crystalsdreams said...

Hülyacımm mutlu olmana çok sevindimm,çünkü diyet mutlulukla orantılı giden bişi benim içinn..Mutsuzsam buzdolabı ve erzak dolapları daha sık açılıo bizim evde:)
Oğlun nerdeydi bilmiyorum ama sen mutlu olacaksan hep kalsa ki senin yanında:)
öperimm..hep mutlu olalım emi:)

HULYA said...

Sevgili crystalsdreams,
Oğlum Eylül başından beri Kıbrıs'taydı. Orada özel bir okula gidiyor. O yanıma gelince nedense en az bir 5 kg. veriyorum.Üstelik gün nasıl geçiyor anlamıyorum bile.İyi dileklerin kalbimi ısıttı ama ne yazık ki tekrar dönecek Kıbrıs'a.Yaza yine burda olacak. Seni çok çok öpüyorum.Kendine çok iyi bak.

Unknown said...

Gözünaydın.. MUtluluğun dai,m olsun canım bak iki güzel şey aynı anda hem oğlun hem beş kilo.. arıycaktım seni şimdi saat 9 olmuş yarın ararım öpüyorum seni.

Unknown said...

Sobeee Sobeee Herkesi sobeledim
Sensin ebe canım oğlun gidincemi yazarsın gitmeden mi bilmem öpüldün
Son Günlerde en çok dinlediğin 3 Hit parçan
En sevdiğin, Vazgeçemediğin 3 parça
birde bir tanesinin sözleri