Çarşamba, Ocak 11, 2006

KURBAN BAYRAMI 2.GÜN DİYET (!) ANILARIM????

Kurban Bayramının 2.günü bugün ve benim diyet yerlerde sürünüyor.Kızımın okulunun tatile girdiği Cuma gününden beri hergün yarın fazla yemiyeyim diye niyetleniyorum ama bir türlü olmuyor.E normal eşim de evde çünkü ve maşallah ailece pek iştahsızızdır. Dün , yani bayramın 1. günü sabah kahvaltısında fazla birşey yemedim.Sonra eşim kurbanla ilgilenmeye gitti ve biz kızımla evde oyalanmaya başladık.Hiç tatlı yapmadan olmaz bayram günü diye birgün önceden etimekli bir tatlı yapmıştım.Ne de olsa 10 Ocak yani bayram günü evlilik yıldönümümüzdü ve en azından bir tatlı yemeyi hakediyorduk.Eşim gecikince kızımla ben tatlının nasıl olduğuna bakmaya karar verdikve önce bir dilim derken ikincisi de arkadan geldi.Neyse sonra eşim geldi e daha fazla vukuat olmadan evden çıktık.Birkaç tanıdığımızla bayramlaştıktan sonra eşimin bir arkadaşının ailesini ziyarete gittik.Yemeğe kalmamız için ısrar ettiler ama biz dışarda başabaşa bir yemek düşündüğümüziçin pek istemedik..O zaman biraz tatlı yiyin bari dediler ve bir tabak dolusu ev yapımı baklava , erzincan ketesi, lahana sarması ,kalbura bastı dolu bir tabağı getirip önüme koydular.Eh Dali’nin sayfasında ev yapımı baklavayı okuyunca çok canım istemişti zaten.Bu yüzden hayır diyemedim.Biraz daha oturup kalktık Allahtan yoksa bakalım daha neler gelecekti? Eşim yemek için nereye gidelim diye sordu ama bende pek yemek yiyecek hal kalmamıştı.Biraz dolaşalım sonra karar veririz dedim.Kipada filan dolaştık ve belki acıkırsak yeriz diye dondurulmuş pizza aldık. Kurban eti yeme sevdamız birgün ertelenmişti çünkü.Sonra eve geldik ama hala yemek yemek istemiyorduk .Çay demleyip yaptığım tatlıyı yedik ve böylece neredeyse sırf tatlılardan oluşan bir menüyle günü tamamlamış olduk.Bugün daha hafif yiyeceğime kendi kendime söz verdiğim için kahvaltıda sadece bir kepekli tost yedim ama daha sonra eşimin bir arkadaşıyla buluşmak için Özdileğe gittik ve orda cappucinoyla başlayan menü cheesecake’le devam etti. Daha sonra eve geldiğimizde tatlının kanımdaki insulini yükseltmesiyle canım hala yiyecek birşeyler istiyordu. Şu anda eşim etleri doğruyor,kızım tv seyrediyor ve bende bu satırları yazıyorum. Daha birşeyler yiyecekmiyim peki?Kimbilir?Gece daha yeni başlıyor....

3 Comments:

Unknown said...

Canım benim afiyet olsun Bayram sonu telafi ederiz.. Valla Kocaboğazımın derdine bir çırpıda yapıverdim baklavaları.. Ben baklava yiycem diye.. Yedim ve çok rahatsız oldum ben bugün normale döndüm.. aman canım dikkat yerken kilo almanın dışında kendini iyi hissetmelisin... öptüm

Unknown said...

Bu bayram olayi hepimizi etkiledi,
ne olacak boyle
bayramdan sonra veda edecegiz herseye hazirlikli olalim :)))
sevgilerimle,

HULYA said...

En nihayet bayram ve 9 günlük tatil bitti de normale döndük.Tabii verdiğim kiloları da fazlasıyla alarak.Yani yiyeceklere vedaya başladım bugün:-)