Pazartesi, Ocak 02, 2006

EVET YAPTIM VE ÇOOOOKKK PİŞMANIM!!!

Yani yılbaşı gecesi dayanamayıp rejimi bozdum. Aslında çok iyi gidiyordu.Hafta sonu olmasına rağmen kahvaltıyı bir kepekli simitle atlatmayı başardım. Eşimle bir tek hafta sonları beraber kahvaltı etmeye fırsat bulabildiğimiz için bu kahvaltılar genelde şölen havasında geçer.Tabiri caizse bir tek kuş sütü eksik olur soframızda ve zaman zaman dostlarımızda eşlik eder bizlere.Bu hafta sonu da pek farklı olmadı ; yine eşim bir sürü bol kalorili ve iştah açan şeyler alıp getirdi ve sofraya koymak zorunda kaldım.Kızım ve eşim iştahla atıştırırlarken ben önümdeki kepekli simiti kemirip durdum yan gözle de onlara bakıyordum. Diğer öğünlerimde de diyeti bozmadım.Hatta akşam yemeğimi de diyetime uygun bir şekilde yedim.Eşim ve kızım abur cubur yemeyi tercih ederek bana katılmadılar. Sonra tv karşısına geçtik ve onların atıştırma faslı başladı.Neler yoktu ki onların menüsünde ; çikolatalar, kremalı bisküviler, mısır cipsleri,meyva suları, çeşit çeşit gofret ve şekerlemeler.Kızım her yediğinden bana da tattırmaya çalışıyordu ama ben nazik bir şekilde :”Ben rejimdeyim anneciğim sağol sen ye” diyordum. Sonra eşime kuruyemiş doldurmak için mutfağa girdim ve ne olduysa ondan sonra oldu.Önce bir adet fıstıkattım ağzıma sonra da bir avuç kuruyemişten ne çıkar ki bugün yılbaşı diyerek miktarı artırdım. Ve büyü bozuldu.Ondan sonra kendi kendime dedim ki:”Senede bir gün yılbaşı oluyor boşver ye gitsin”.Sonra da canımın çektiği ne varsa yedim.Aslında karnım hiç aç değildi ama abur cuburlar çok lezzetli görünüyordu ve oturduğum müddetçe atıştırdım.
Ertesi sabah uyandığımda “yapmasa mıydım acaba?” diye düşündüm ama artık çok geçti. Pazar günü de tartıya çıkmadım ve çok kaçırmamak kaydıyla o günü de serbest bırakmaya karar verdim.
Bugün Pazartesi ve nihayet tartıldım.Yaklaşık 600 gr. almışım. Neyse bugün yeniden girdim diyete ve bu sefer uzun süre bozmamaya kararlıyım inşallah!

4 Comments:

Unknown said...

:) afiyet olsun.. Takma o kadar bende ne var ne yok silip sürüdüm

HULYA said...

Ne yazık ki ben de öyle ve bugün hala uyum sağlayıp diyete dönmekte zorlanıyorum.Üstelik buralar çok soğudu ve benim boğazım ağrıyor.Sana önerdiğim siteye (http://bizkadinlar.blogspot.com/) girip diyet listelerine bir bak.Yoksa en iyisi kalori hesabı bana göre.En azından çikolata bile yiyebiliyorsun:-)

Unknown said...

ben bunalıma girdim canım ya bu hatunları görünce bunlar birde ümitsiz olanlarından dimi :( ıngaaaa

HULYA said...

evet canim bunlar umutsuzsa biz ne yapalım dimi:-)?