Salı, Ocak 03, 2006

BU DA BENİM BUGÜNKÜ MENÜM


Merhaba, Ben de sizlerden heveslendim.Bütün gün boyunca ne yediğimi ve ne yiyeceğimi yazacağım.Buyrun bakalım:
Sabah:
40 gr. nesfit
150 ml. light süt

400 ml su

toplam=53 form puan

Ara: 400 ml su
Öğlen: 60 gr hindi köfte (hazır Pınar'ın)
1 adet (72 gr.) kepekli light sandviç ekmeği

1/2 domates

1 light kola

400 ml su

toplam=79 form puan
Bunlar şu ana kadar yediklerim.Bir de yemeği düşündüklerim var:
Ara:
400 ml su
çay/kahve şekersiz

vanilyalı form kek

toplam=17 form puan
Akşam:
400 ml su
fırında çipura 1 porsiyon
2 yemek kaşığı pirinç pilavı (bunun yerine salata da yiyebilirim henüz karar vermedim)

toplam=193 form puan
Bu da günlük 342 puanımı tam olarak dolduruyor.
Ben hergün değişik bir menü uyguluyorum.
Hangisi daha hızlı sonuç verirse onu sürdüreceğim.
Akşamları ailemle birlikte yiyorum.Kendime ayrı bir yemek pişirmiyorum.Onlarınkini de hafif pişiriyorum olup bitiyor:-)

6 Comments:

Unknown said...

Hülyacım bizim evde abim diyorki ben diyette değilim getir börek tost ne varsa yerim :) isyan yokmuı evde onlara hafif pişirirken.
çipura okuyunca azğpım sulandı ya porsiyonu büyük tutardım ben 1 k.k peynir demek bir kalıp kadar peynir demek :) şaka şaka

Diyetine sadıkm kaldığın şiçin kutluyorum ben seni kalori rejimi bana biraz ters canım. Matematiğimde iyi ama ters işte.. Glisemik endeks daha makbul kilo almamız direk insülünle ilgili bir olaymış.. Bizim komşular var valla incecik dal gibi hepsi genç erkek çocukları onlarda kendiside ...
sürekli ot apğırlıklı besleniyor koca bir salata tabağı sürekli tek tip yeşillikle dolu noluyor maydonoz mesela ısırgan otu üzerine bol limon patates kızartmasıda yiyorlar yalnız tüm et kızartmaları mangalda .. üşenmiyorlar hava soğuk dışarda kar var yok onlarda
heralde diyorum sır yeşillikte...
sebzedaş oldum..

HULYA said...

Dali'ciğim,
Onlar benim pişirdiğim yemeklerin üstüne abur cubur da yiyorlar. Üstelik benden pek de aşağı kalır yanları yok. Ailemizi baskül ailesi ilan edeceğim yakında :-)Ben de arada ölçülere 1-2 gr katıyorum mutfak terazisi yanlış tartıyor olabilir sonuçta dimi? Çipurayı yerken seni anımsayacağım. İstiyorsan gel buyur akşam yemeğine misafirim ol. Izgara yapmayı da düşünmedim değil ama evdekilere ayıp olmasın dedim. Onlar ya kızartma ya da buğulama seviyorlar çünkü. Aslında Ege bölgesindeyim ve burda yeşillik bol ama ben biraz etoburum galiba ne dersin?

sadişş said...

ablacım valla bende artık dediğin gibi yapıyorum günlük almam gereken bir puan var ve bu puanı en iyi şeklde değerlendiriyorum..
sevdiğim şeyleri yiyorum..öbür türlü dayatıyolar sabah şu akşam şu diye sevmiyorum öyle diyetler tapmayı şimdilik güzel gidiyo bakalım hafta sonunda görücez neler olacak...

Unknown said...

bu bisikleti yeni gördüm yerim ben onu ya bu ne güzell,ik ben bisklete binmeyi çook ama çok severim bu sene çarşı pazar sabah akşam bisikletle gezdim :)

tatlıcadı said...

Rejimin gayet mentıklı ve güzel.Başarılar diliyorum.

HULYA said...

Sadişş,dali,sheker ve tatli cadi,
Hepinize desteğiniz için çok çok teşekkürler. Sizlerin motivasyonuyla diyete sıklımadan devam ediyorum. Gram gram veriyorum ama bu benim moralimi bozmuyor. Çünkü annemin de biraz kilo problemi var ve doktoru ona yerken dikkat etmesini ,kilo kilo alıp gram gram verebileceğini söylemişti. Tartıya her çıktığımda bunu hatırlıyorum.Hepinizi öpüyorum.