Perşembe, Nisan 20, 2006

KİLOMDA SON DURUM...

Aslında bu yazımı daha önce yazacaktım ama Pazar günü yaşadığım şoktan sonra anca toparlanabildim.1 hafta önce yani 13 Nisan'da diyetisyenimi ziyaret ettim.Sabahtan dersim vardı bu yüzden öğlenden sonra gittim.Ben genelde sabahları aç karnına tartılırım ama orda öğleden sonra tartılmak zorunda kaldım .Yine de 78.7 kg çıktım.Yuppiiii!!!Resim koyamadığım için haftanın yıldızlığına aday olamadım ama en kısa zamanda bu problemi çözeceğim.İlk gittiğim zaman 86 kg idim.Yani tam tamına 7.3 kg vermişim.(Maşaallah!!!)Diyetisyenim çok şaşırdı.Bu kadarını beklemiyordum doğrusu dedi.Tabii o bana evde oturan az hareketli bir ev hanımına göre bir diyet vermişti .Ben aniden hareketlenip işe girmiştim.Diyetime çoğu zaman uymama rağmen ara sıra kaçamaklarım oluyor tabii.Mesela Pazartesi günü bir öğretmen arkadaşımın doğum günüydü ve diyeti biraz bozdum.Bugün de dayanamayıp 1 adet lokma yedim.Okulda öğle saatlerinde hiç boş vaktim olmadığı için (sadece ders aralarında 10 dk. var) pek birşey yiyemiyorum ama sürekli su içiyorum.Eve gelince birşeyler yiyorum.Sonra da sıvı karışımımdan içiyorum.O beni tıkıyor.Akşamları pek fazla birşey yiyemiyorum.Diyetisyenim daha hareketli olduğum için kalori miktarını artıracaktı ama ben orda olanları bile bazen yiyemediğimi söyleyince daha da hafifletti.Listem hemen hemen öncekiyle aynı ama daha az şey var:

Kahvaltı:1 kepekli simit (veya 2 dilim kepekli ekmek)
1 domates ve salatalık
5 adet zeytin
20 gr. krem peynir(beyaz) veya 40 gr.yağsız beyaz peynir veya 20 gr. dil peyniri
1-2 bardak yeşil çay veya limonlu açık normal çay

arada:diyet bisküvi veya kraker
Öğlen:90-100 gr. kadar yağsız kıymadan hazırlanmış köfte(veya diyet ton balığı-1 küçük kutu+20 gr. light mayonez+domates,salatalık ve yeşil biberle hazırlanmış kepekli sandviç ekmeği içinde sandviç)
2 dilim kepekli tost ekmeği
domates-salatalık-biber
1 su bardağı diyet kola
arada:
az yağsız sütle hazırlanmış nescafe veya 1 kupa cappucino(yaklaşık 53 kalori)
akşam:
4 kaşık etli veya etsiz çok az yağla hazırlanmış sebze yemeği
2 kaşık pilav veya makarna veya kepek ekmeği
100 gr.yağsız yoğurt
veya 40 gr. nesfit ve 125 ml yağsız süt
veya meyvalı yağsız yoğurt
gece:meyva

Yeni gelişmeleri size en kısa zamanda bildireceğim.Hepinize sevgiler ...

5 Comments:

Aysel said...

Hülya harika bir sonuç tebrik ederim. Bir ayda bu kadar kilo vermek büyük bir başarı. kendim vermiş kadar sevindim.

Adsız said...

tebrik ederim bir tanem olay budur işte...
ben dd e yapacağım o karışımdandün elmasirkesi bal yapayım dedim çok ekşi olmuşhala içem,yorum.. az daha m ı bal katsamm acaba huzlı yazıyorum okula geç kalıdm özür.. seni gördüğüme sevindim daha sık yazz

Adsız said...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
tontontombo said...

Heyoooooooooooo
Hülyacım harikasın, sevgilerimle

Hülya YILMAZ said...

adaşım ben de yaklaşk bir aydır diyet yapıyorum. akupunktur eşliğinde. genelde hafta sonları bozuyorum. yine de 4-4,5 kg. kadar verdim.
senin bahsettiğin karışımdan ben de birkaç gün yapıp içtim. aslında içimi kolay.
umarım bundan sonra daha hızlı kilo veririm.
İnşallah 60'lı kilolara ineriz. Ben de bugün itibariyle, 73,8'im...