Cumartesi, Nisan 08, 2006

ARTIK BİR İŞİM VAR!!!

(BURADAKİ RESMİMİ GAZETELERE ONU DA YAYINLARLAR DİYE KALDIRMAK ZORUNDA KALDIM.KUSURA BAKMAYIN!!!)
Uzun bir aradan sonra yine bloğuma yazabiliyorum.Bu arada diyeti mümkün olduğunca bozmamaya çalışsam da iki hafta sonu üstüste bozdum ama Pazartesi yine devam ettim.Diyet kardeşlerimin bazı soruları oldu bu arada öncelikle onlara cevap vereyim.Diyetisyenimle ilgili sorular gelmişti önce.Diyetisyenim eşimin işyerinin diyetisyeni aslında ve dışardan hasta kabul etmiyor.Ben eşimin adına gidiyorum.Ücretini de tam olarak bilemiyorum çünkü eşim kendisi ilgilenecekti o konuyla.Ama şirkete özel bir fiyat olacaktır herhalde.İsteyen olursa sorabilirim.Kendisi Gaziemir’de.Adı Dilek Başaran.Kendisiyle ayda 1 kere görüşebileceğiz ama bu arada istediğim zaman kendisini arayabileceğim.
Bu bloğun adresini ona vereceğim.Zaten Diyet kardeşlerinden de bahsettim çok hoşuna gitti.Sizlerin bloklarını da buradan ziyaret edebilir böylece ve öneriler bırakabilir.Kendisine rica edeceğim.
Tam olarak 13 Mart’ta başladım diyete.Ayda yaklaşık 4-6 kg arası vermemi bekliyor.Tekrar 13 Nisan’da gideceğim eğer bir aksilik olmazsa.Kilomu da o gün açıklamak istiyorum size.Verdiği diyete elimden geldiğince uymaya çalıştım ama arada dayanamayıp bozduğum oluyor.Bunları ona söyledim.Ama çok kızdığını söyleyemem.Ne de olsa ben kendi iyiliğim için kilo vermeye çalışıyorum.Onun fazla kazanacağı birşey yok.Sizlere söylediğim karışımı yaklaşık hergün içmeye çalışıyorum.Yeşil çay pek sevmediğim için ben sade suyla yapıyorum.Bir de iki limonla olunca çok ekşi olduğu için tek limona düşürdüm.Bu sıvı yağları yakıyormuş.Bunu hazırladığım çaydanlık yaklaşık 3mm. kalınlığında kireç kaplıydı.Bunu kaynattığım ilk gün bir baktım pırıl pırıl olmuş.İçimizi de böyle temizliyor herhalde.Bir nevi por-çöz değil de yağ-çöz(!).Bir de sanırım iştah kesiyor.Bundan birkaç bardak içince listedeki şeyleri zorla yiyorum.Öğle yemeğinden sonra içmeye başlıyorum genelde.Akşam üstü canım hiçbirşey yemek istemiyor.Yalnız spor olayı sadece yürüyüşle sınırlı kaldı şimdilik.İlk 1 hafta her gün en az 10 dk. bisiklete zorla da olsa bindim, ama bu aralar bahar yorgunluğu mudur nedir bir halsizlik var üzerimde.Diyetisyenden gidince ekstra vitamin falan isterim belki de.
Bu günlerde hayatımda bir değişiklik oldu.Geçen hafta İngilizce öğretmenliği yapmam için beni aradılar.Bu hafta işlemlerimi tamamlayıp okula başladım.Okul bana yakın sayılır, ama oldukça tepede olduğu için 2 vasıtayla gitmem gerekiyor.Bazen vakit olunca bir vasıtalık yolu yürüyerek gitmeye çalışıyorum.Öğrencilerim çok yaramaz.4-5-6 lara İngilizce öğretmeye çalışıyorum.Öğretmenleri dayanamayıp tayin istemiş.6.sınıflarla başım dertte.Hiç dinlemiyorlar.Bütün gün bağırıp durmak zorunda kaldım.Ders araları sadece 10 dakika.Yemek yemeğe pek vakit bulamıyorum.Sadece bol bol su içiyorum.Eve gelince öğle yemeğimi 3 gibi filan yiyebiliyorum.Tabii akşam yemeği için pek fazla iştahım kalmıyor.Daha bu ilk haftamdı.Gelecek hafta sınav yapacağım.Bakalım ne olacak? Çok uzun yazıp sizi sıkmak istemem.13 Nisan’dan sonra size sonuçları bildiririm.Bu arada belirteyim aldığım kıyafetler artık bana oluyorçKeşke daha küçük alsaydım.Aslında bu haftanın yıldızı ben olabilirim! bunu haftalık değil de aylık yapalım.ayın belirli bir günü olsun mesela.Ne dersiniz?
Sarı saçlı resmimi bir türlü fırsat bulup yayınlayamadım size.Bir tane cep telle çekilmiş olanı buraya yükleyebildim sonunda .İdare edin artık.Zayıflayınca daha güzelini koyarım. Diyetisyenimin yeni önerileri olursa sizinle hemen paylaşmaya çalışacağım.Sağlık ve Sevgi hayatınızdan eksik olmasın.

9 Comments:

Aysel said...

Hülya, yeni işinde başarılar dilerim.

Diyetine uymana çok sevindim 13 nisanda 70li kilolarını duyarız inşallah.

Adsız said...

hoşgeldin canım kısa kısa da olsa dah sık yaz bize olmaz mı??
blogumu ziyaret ettiğin için teşekkür edrim:)))
soruna gelince..hiiççç bağırma bir işe yaramıyor kendimden biliyorumm
ben şu aralar ban olan sevgilerini kullanarak onlara küsüyorum ama sen yeni olduğun için bu sökmez..
sana tavsiyem ders saatinin kaynamasını göze alarak KONUŞ ONLARLA ve anlat ingilizcenin neden önemli olduğunu ilerde nerelerde karşılarına çıkacağını en basitinden bilgisayarda gerkli olduğunu ...
işte ne bilim sen daha iyi biliyosundurr.. beni bile örnek verebilirsin yıllarca yabancı dil eğitim veren bir okulda okuduğumu derslerimi dinlemediğim için tüm öürendiklerimi unuttuğumu şimdi öğrenebilmek için sabah erkenden kalkıp ingilizce kursuna gittiğimi..
ve dersin aslında o kadar da sıkıcı olmadığını yeri geldiğinde oyun oynayacağınızı yeri geldiğinde tiyatro yapacağınızıı..
en çok o ilgileriniçekiyor biz bile koskoca öğretmenler 2.ders yapılan exersices bölümünü daha çok seviyoruzzz.. bazen ünlü biri oluyoruz soru sorarak kim olduğumuzu bulmaya çalışıyorlar bazen müşteri ve garsonu canlandırıyoruz restaurant a gidip istediğimizi yeyip içip how much is it? diyoruz..
bazen de tombaladan ingilizce kelime seçip resimle anlatmaya çalışıyoruz.. bunlar bizim hocanın taktikleri ilginç şeyler olursa yine yazarım canını sıkma sen onların hakkından gelirsin güzelim:))))

HULYA said...

Sevgili obezanne,
İyi dileklerin için teşekkürler.Öğrencilerim biraz yaramaz ama başetmeye çalışıyorum.13 Nisan'da 79.9 bile olsa 70'li kilolarımı duyacaksınız inşallah:-)

HULYA said...

Sevgili kendini kandırma,
öncelikle beni sık sık ziyaret ettiğin için sana gönülden teşekkür ediyorum. Öğrencilerime yeri geldikçe senden de bahsedeceğim.Eşim de şu anda ingilizce dersinde zaten.Şirketi gönderiyor.Hiç memnun değil.Hafta sonlarımız iptal oldu bu yüzden.Onlar için internetten çok güzel şarkı ve oyunlar indirdim ama 6. sınıflarla işim oldukça zor gibi.Cuma günü hiç bağırmadığım kadar bağırmak zorunda kaldım onlar da benden bu kadar gür bir ses çıkmasını beklemedikleri için şaşırıp sustular.Disiplinle bile korkutamıyorum onları.Allahtan ki 7 .8. sınıflara filan başkası giriyor yoksa 2 günde istifa ederdim herhalde.Ama büyükler bile bazen ders kaynatmak için elinden geleni yapıyor bu yüzden belki biraz haklılar.Tavsiyelerini sık sık bekliyorum.Kendine iyi bakKocaman öptüm:-)))

crystalsdreams said...

hülya ne güzel haberlerle gelmişsiin:)bahar sana yaramış,süper:)diyet güzel gidio belli ki,saçlar değişmiş,en güzeli de yeni iş!tebrikler ve bol şanslar canım:)hep böyle güzel haberler beklioruz senden!diyetinin 1 aylık süresini sonucunu da yayınla hemen lütfeeen:)

tatlıcadı said...

sarı saç seni çok genç ve güzel göstermiş bence sarıdan şaşma :)
bu arada sen şişman felan değilsin kendini çok kasma ama rejimide bozma böyle giderse kısa zamanda fıstık gibi olursun.Güzel haberlerini bekliyoruz.
Sevgiler.

Adsız said...

Hulyacim, yeni isin hayirli olsun. E hadi yaz yeni post ta yeni gelismeleri ogrenelim.
Sevgilerimle

Pretty Woman (Aka likeaprayer) said...

buyrun kardeşim Cumartesi Crystal's Dreams ( http://www.aksam.com.tr/haber.asp?a=36296,103 ) bugün de bütün diyet kardeşlik üyeleri medyaya kapak olduk....! ( http://www.hurriyet.com.tr/pazar/4259286.asp?m=1&gid=69 )

Hülya YILMAZ said...

sarı saç sana çok yakışmış. boyun uzun gibi duruyor, 70'li kilolar sana yakışır.
bahara, yeni bir imaj, yeni bir iş ve azalan kilolarla giriyorsun ne mutlu sana...
ben de 3,5-4 kilo verdim gibi. devam ediyorum ama bazen de isyan ediyorum.
bu arada gazetede haber olmuşsun, farkında mısın?