Çarşamba, Kasım 29, 2006

İYİ Kİ DOĞDUN AŞKIM!

Dün eşimin yaşgünüydü.
Hayatında yeni bir başlangıç yapmak için sigarayı bırakmaya da karar verdi.
İnşallah başarılı olur da o aktif, bizler de pasif içici konumundan kurtuluruz .Her sabah ilk işim hava ne kadar soğuk olursa olsun bütün camları açmak ve kül tablalarını dökmek oluyordu bugün ilk defa dökecek bir kül tablası yoktu.Yine de alışkanlık bütün camları açtım.Dün eşime pasta yaptım .Hem yeni yaşını hem de sigarayı bırakma girişimini kutlamak için.Meyvalı ve yağsız bir kekti ama çok lezzetli olduğu için biraz kalın dilimler yemişiz.Bugün ablama da götürdüm o da çok beğendi.O da kilo vermeye çalışıyor ve haftada 3 gün spora gidiyor ama birbirimizi baltalamaya devam ediyoruz.Bakalım ne zaman ciddi ciddi kilo vermeye başlayacağız.Kendime bir hedef seçmeliyim önce.Mesela kurban bayramına kadar 5 kilo veya yılbaşı da olabilir.Geçen sene evlilik yıldönümünü seçmiştim.ama çok da başarılı olamadım tabii.Sonra hadi sevgililer günü olsun dedim.Ama havalar biraz ısınınca bir de bütün gün okulda ve ayakta olunca ister istemez kilo vermiştim.Bu sene de fitili bir ateşleyebilsem gerisi gelecek ama bir türlü olmuyor.Bir gün az yesem ertesi gün bişey çıkıyor fazla yiyorum.Ablamla iddaaya girdik sonunda ilk kilo verene diğeri istediği birşeyi alacak.Bakalım kim kazanacak iddaayı? Posted by Picasa

Music Codes by SongArea.com

6 Comments:

Unknown said...

Happy Birthday to your husband

renkler said...

Eşinin yaşgününü kutlarım. Bence kendine çok iyi bir hediye vermiş ve sigarayı bırakmış. Umarım istikrarlı gider .Keşke benim eşim ve annem de bıraksa. Kışın mutfakta içiyorlar, buna bile dayanamıyorum. Real Age testini yaptın mı bilmiyorum, orada pasif içici isen gerçek yaşın 6 ay azalıyor. Yani bize de zarar veriyorlar, ve çocuklarımıza.

Umarım iddiayı sen kazanırsın:-)

Adsız said...

canım ki doğmuuş eşin ve seninle evlenmiş de dünya tatlısı bir kızn olmuş..
sigara yı ne yaptı bırakabildi mi resmen??
sen de artık başlasan diyorum şu diyet işine yaa lütfeenn??

HULYA said...

Dear Jeab,
Thank you very much:-)

HULYA said...

Sevgili renkler,
Senelerdir başının etini yiyorum eşimin pasif içici olmaktan bende çocuklarım da bıktık çünkü.Ama ansızın aynı gün doğum günü olan bir arkadaşıyla beraber denemeye karar vermiş ve o günden beri dayanmaya çalışıyor.Real age testini yapmadım ama yapmak isterdim.Teşekkürler inşallah ben kazanırım:-)

HULYA said...

Canım tontişim(kendini),
iyi dileklerin için teşekkürler.İnşallah senin de sana benzeyen dünya tatlısı bir kızın olur.Ne zaman evleniyorsunuz?Ya her başlamak istediğimde birşey çıkıyor ben masumum.Kendimi cezalandırmak için kıyafet de almıyorum kendime.zayıflayana kadar yeni kıyafet yok.