Perşembe, Kasım 23, 2006

BU HAFTANIN ÖZETİ!!

adimsayarBirkaç gündür evde tadilat vardı.(Cumartesinden beri).bu yüzden bloğa post yazmaya pek vaktim olmadı.Bir de üstüne üstlük Kıbrıs'tan moralimi bozan bir haber alınca canım pek yazmak istemedi.Oğlum engelli, konuşamıyor ve Kıbrıs'ta özel bir okula gidiyor.Tabii annemlerin yanında yaşıyor.Cumartesi annemler markete girmişler ve onu gelmek istemediği için arabada bırakmışlar ama arabayı da kilitlemeyi ihmal etmemişler.Yaklaşık 10 dakika sonra döndükleri zaman arabanın kapısının açık oğlumun da arabada olmadığını görmüşler.Tabii deliye dönmüş ve adını çağırarak koşa koşa mahallede onu aramışlar.Yaklaşık yarım saat sonra umutlarını kesip polisi aramışlar ve oğlumu tarif edince de onun orada olduğunu öğrenmişler.Konuşamadığı için de birinin gelip onu aramasını bekliyorlarmış.Yolda iki delikanlının onu bulduğunu ve oraya getirip bıraktığını söylemişler.Annem tansiyon hastası bir de koşup onu aramış ve bulamayınca da fenalaşmış.Bana nasıl söyleyeceklerini düşünüyorlarmış.Allahtan ki bulundu.ama ya bulunmasaydı ya başına birşey gelseydi diye düşünmekten kendimi alamadım.Ve tabii moralim sıfırın da altına düştü.Bir de annem rahatsızlanınca iyice üzüldüm.Eh evde bir de ustalar var yani post yazmaya pek de mecalim yoktu.Neyse şimdi annem yavaş yavaş düzeliyor tabii ben de.Geç de olsa yazıp bunları sizinle paylaşmak istedim.
Bu arada moralim bozuk olduğu için başım sürekli ağrıyıp midem bulandı(tansiyonum fırlamış olabilir ama ölçtürmedim) ve diyete hiç uyamadım.Ama az yemeye gayret ettim.Kilo almamaışım ama sadece 100 gr.verebilmişim:-) Eşim moralim düzelsin diye bana bir adımsayar(pedometre ) almış.Daha doğrusu Becel'in promosyonuymuş ama margarine ihtiyacımız olmadığı halde hoşuna gidip almış.Radyolu ve saatli.Hem adımlarını sayıp kaç kilometre yürüdüğünü bulup yaktığın kaloriyi hesaplıyor hem de mesafe hesabı için kendi adım aralığını girebiliyorsun.Ayrıca kalori hesabı için kendi ağırlığını da girebiliyorsun.Ekstra olarak saat fonksiyonu da var.Bize yaklaşık olarak 8 YTL 'ye geldi.Netten araştırdım emsalleri oldukça pahalı.Yürüdükçe bakıp kaç kalori yaktığımı hesaplayıp yediklerimi yakmışmıyım diye bakıyorum.Pazartesinden itibaren(inşallah diyorum) neler yediğimi ve yaklaşık olarak yaktığım kaloriyi buraya yazmayı düşünüyorum.Tabii sonucunda kaç kilo verdiğimi de.Takipte olun.:-))

6 Comments:

Unknown said...

Hi...hulya come on i update my blog ^^ i write english for you too

funny with my photoshop!!!

renkler said...

Merhaba, oğlundan ayrı olman senin için zor olmalı. Umarım böyle bir durum ile bir daha karşılaşmazsın. Moralini düzgün tutmalısın ki annenler ve oğluna destek verebilesin. Kilo olaylarını da çok takma, bazen kolayca kilo verilebiliyor, bazen takılıp duruyorsun. Rahat olmak emin ol daha iyi sonuçlar veriyor.

Aysel said...

Çok geçmiş olsun canım. Sonu iyi bitmiş Allah'tan. Takılıp kalırsan evdekileri de çok üzmüş olursun. Hem onları hem de kendini üzüntüye boğma. Kendin için ailen için "Gülümse" bir parça.

Pedometreni çok beğendim. Ben de Migros'a bakayım. Hiç margarin tüketmeyiz ama pedometrenin hatırına alacağız artık.

HULYA said...

Hi Jeab,
Thank you for your visit.I liked your blog's new appearance very much.

HULYA said...

Sevgili renkler,
ne yazıkki bazıları üzülünce kilo verdiği halde ben üzülünce yemeğe sarılanlardandım.Özellikle de tatlılara.Ama desteğin için çok çok teşekkürler.

HULYA said...

Sevgili Aysel'cim,(obezanne)
Ziyaretin için teşekkürler.elimden geleni yapıyorum bu konularda hatta bazen içim kan ağlarken kızıma belli etmemek için gülümsüyorum.Çünkü o beni ağlarken görmeye hiç dayanamıyor tabii ben de onu.Pedometreden buldun mu ?inşallah bulmuşsundur.Genelde bu tip promosyonlar hafta sonları oluyor.