Pazartesi, Kasım 06, 2006

GÜLE GÜLE KARAOĞLAN:-(((


Sabahleyin her zamanki gibi haberleri almak için tv'yi açtığım zaman kulaklarıma ve gözlerime inanamadım.Daha doğrusu inanmak istemedim.Kıbrıslılar için çok özel bir yeri vardır Ecevit'in.Kıbrıs Fatihi diye bilinmesi boşuna değildir.Hastaneye yattığı zaman günler uzadıkça içimizdeki umut da çoğalmış ve hep bir mucize beklemiştik.Ama bugün acı haberle yıkıldık.Hayatıyla ilgili yayınlar yaptı bazı kanallar bazıları ise olağan yayın akışına devam ettiler.60 yıldır ayni yastığa baş koyduğu Rahşan Hanım'la olan büyük aşklarını anlattılar.Gözlerim dolu dolu izledim.Siyasi fikirlerini hiç bir zaman desteklemedim belki ama bir Kıbrıs Türkü olarak onun dürüstlüğünü ve yavruvatanın yardımına koşuşunu hiç bir zaman unutmadım.Başımız sağolsun.
Rahat uyu Karaoğlan:-(

Elele Büyüttük Sevgiyi

birlikte öğrendik seninle
avucumuzda yüreği çarpan
kuşa sevgiyi
elele duyduk kumsalda denizin
milyon yılda yonttuğu
taşa sevgiyi
tırtılları tanıdık seninle baharda
tırtılken daha sevmeyi öğrendik
sevgiden üreyen kelebeği
toprağı evimiz gibi sevdik seninle
birlikte sevdik kuru toprakta
ev kuran köstebeği
köstebeğinden toprağına taşına
tırtılından kelebeğine kuşuna
elele sevdik bu dünyayı
acısıyla sevinciyle sevdik
yazıyla kışıyla sevdik
köy - köy ülke - ülke
gökler gibi sardı dünyayı
yağmur gibi sızdı dünyaya
dünya kadar oldu sevgimiz
elele büyütüp elele derdik
elele derip insana verdik
verdikçe çoğalan sevgimizi

Bülent Ecevit

0 Comments: