Perşembe, Mayıs 25, 2006

SON GELİŞMELER!!!!

Biliyorum çok uzun bir ara verdim bloglarıma.Ama çok yoğun çalışıyorum ve havalar da buralarda çok ısındığı için çok çok yoruluyorum.Bu arada ufak tefek kaçamaklar dışında diyete devam ediyor sayılırım.Bu ufak tefek kaçamakların biri anneler gününde biri de Pazar günü yani doğum günümde oldu.Onun dışında birkaç kez üsütüste dışarı misafirliğe gittik ve biraz bozuldu.Bu arada diyetime dondurma(light de olsa) ekletmeyi başardım.Elimde olsa hiçbirşey yemeden sadece dondurmayla yaşayacağım.Bu arada 74,5 kiloya kadar düştüm ama 2 hafta üstüste bozduğum için şimdi (sabah itibarıyle)75.5 kiloyum.Bu arada saçlarımı biraz daha kestirdim çünkü zayıfladıkça yüzüm uzamaya başladı.Pazar günü Pınarshow'un kuklalarıyla birlikte fotoğraf çektirdik orada saçım belli oluyor.Resimlerini kızımın bloğuna ekleyeceğim.Buraya araba fuarında çektirdiğim 1 fotoyu ekliyorum.Bunu çok acele yazıyorum daha gidip yemek yapacağım.Şimdilik bu kadar.Ayrıntılar yakında:-)

0 Comments: